Amanda gör ett inlägg.. wooow

Hej och förlåt för den usla uppdateringen,
men jag har inte så mycket att skriva om när jag bara ligger hemma och sjukar mig,
Hade tänkt att imorgon, om jag är piggare, ska jag göra nån rolig video och något bildinlägg, om ni vill?
Har legat i sängen hela dagen, ont typ överallt och hostar snart lungorna av mig, nä men det är inte så bra.
Fyllde ju år igår också och jag fick en ny dator!
Och nu är det inte nån mini längre, som min gamla (usch.)
Så därför tror jag att jag kommer orka blogga mer, typ lägga in bilder och redigera och grejer,
min lilla var ju så himla seg !
Jag kanske ska göra ett inlägg om vad jag fick i födelsedagspresent?
Om det är nåt ni vill att jag ska skriva om, eller ta kort på, typ visa mitt stall i en film eller vad som helst, lämna en kommentar, skulle bli jätteglad!
Nu ska jag sluta skriva om oviktiga saker, vi hörs imorgon! (kanske ikväll också haha..)

slänger in en bild också, bara för att inlägget inte ska bli alltför tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0