avramling..haha!

hej!
förlåt för att jag är jättedålig på att uppdatera, ska försöka bättra mig!
iallafall, igår när jag red så orkade jag inte sadla och tränsa och allt sånt dära, så jag red bara i grimma, och sen så tog jag en räsergalopp uppför en backe, verkligen rääääser
och sen när vi kom upp vart hon rädd för någon som stog occh byggde på nån vägg, så då kastade hon sig åt sidan och då flög jag av, och då hade jag inte sett gubben som byggde än så jag ba; puuuuh, tur att ingen såg mig! sen hörde jag ba; vart hon rädd eller?
hahahha,
jaja.. nu ska vi inte prata om mina avramlingar nå mer!
jag hade tänkt göra ett bildinlägg ikväll men det verkar som att det blir lite svårt för min kamerasladd är försvunnen! men om jag hittar den så kommer det ett inlägg med massaaa bilder!
imorgon kommer charlotte med Baltazar till mig, vi ska hoppa på ridbanan, och Matilda ska fota så då kommer det nya bilder!


Kommentarer
Postat av: julia

haha ovanligt att du failar?

2011-08-20 @ 15:58:40
URL: http://juliasdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0