back on track!

Nu är både jag och amanda hemma ifrån Frankrike och med korta ord så tycker jag att resan har varit grymt häftig!
Vi har haft jätteroligt. För er som inte vet så for jag amanda och emma med konfagänget med buss/båt till frankrike och har varit borta i 11 dagar.
Vi har passerat Danmark, Tyskland, Luxemburg och Frankrike. Undrar ni nåt så fråga på!

Ridningen idag:
Jag kan ju lova att jag var väldigt ivrig på att rida när jag kom hem och jag red Baltazar.
Red på gräsmattan på gården bredvid som inte används och underlaget är ju inte alls det bästa eftersom det är ganska ojämt och så, men min mamma har byggt en "paddock" som används som hage nu och senare när det blir mot hösten så kommer jag nog rida där!
Iallafall, jag har ju bara ridit Balte 5 gånger tidigare så jag försöker fortfarande lära mig att rida honom så bra som jag kan! Jobbar på formen men ibland tyckte han att det blev jobbigt och busade för att slippa haha, skitunge!
Skötte sig ändå bra och vi provade hoppa lite också, bara för skoj och det tycker han verkligen är superroligt!
Min mamma fotade så jag tänkte att ni får lite bilder också.

Nu blir det mycket bloggning av både mig och amanda så håll koll, följ och kommentera!




snygg sits...... menvembrysig



Kommentarer
Postat av: julia

JAG HAR SAKNAT EEEEEEER!

2011-08-16 @ 17:44:28
URL: http://juliasdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0