bilder på älsklingsnökkvi!

tänker visa lite bilder som omväxling!









att han är söt? om ni önskar någon bild av mig eller amanda så är det bara att skriva det!

nu måste jag packa inför frankrikeresan, sen kommer arvid hit ikväll,
imorgon måste jag fixa ute hos hästarna och åka till stan för att köpa saker som måste handlas,
och dagen efter det så ska jag upp till stensele och träffa baltazar igen, han ska besiktas och kanske flyttar han hit, och dagen efter det så ska jag ev. lära känna baltazar och flytta hem nökkvi, och dagen efter det far jag.
FULLSPÄCKAT SCHEMA! så nu måste jag packa vidare, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så söta:)

2011-08-01 @ 13:37:08
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0