bloggpaus, frankrike nästa!



Imorgon ska jag rida Baltazar igen, och jag tror jag ska hoppa lite!
Saken är den att både jag och Amanda far med vårat konfagäng till Frankrike imorgon 14.00!
Hinner förmodligen inte skriva om ridningen eftersom jag måste hinna göra en jävla massa saker innan jag far,
och det blir ju bloggpaus fram tills vi kommer hem igen,
det positiva är ju att amanda kommer hem samtidigt som jag så att båda kan hålla bloggen levande:)

Tog in hästarna i varsin box, provade knoppa Baltes man, gav dom hö & vatten osv.
Nu står det iallafall två nöjda hästar på gården och jag ska upp halv 8 och släppa ut dom imorgon.
Nu stänger jag av min dator, godnatt och hejdå så länge! Kom ihåg att fortsätta läsa när vi är tillbaka;)
see you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0