FILM

Ändrade planer, therese och hennes kompis hann inte rida så jag red lite på Baltazar!
Ställde en kamera (en dålig) på en liten pall för skojsskull och nu har jag klippt ihop det till en liten film.
Han kändes inte särskilt sammarbetsvillig och så idag, ville hellre busa än att gå snyggt men såna dagar får man väl räkna med. Är inte så stolt över filmen men det är ändå roligt med filmer enligt mig!

är det ens värt att jag kämpar med att sätta ihop videos? tycker ni det är roligt?
för jag kommer nog göra det ibland om ni tycker om det! så kommentera isf!

här kommer den!



Kommentarer
Postat av: mammsen

GillaGilla Gilla!!! Fina är ni och duktig du är på att "göra film".

2011-08-25 @ 07:57:05
URL: http://umeryttarna.blogg.se/
Postat av: mammsen

<3

2012-02-01 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0