första skoldagen

Som ni alla vet så började skolan idag, men jag hade turen att börja halv 1 så jag hann både mocka och rida innan skolan! Klev upp halv 9 och mockade boxarna. Just när jag stod och skulle sadla Baltazar så började det regna men jag red lite ändå. Skrittade i stort sett bara omkring gårdarna här och travade lite.

Jag tror jag ska rida ut imorgon och då får jag se om mamma eller therese följer med på Nökkvi,
eller om jag rider Nökkvi! Får väl se hur allt blir imorgon.
Ska upp tidigt så ska börja fixa mig lite inför sängen och så skriver jag imorgon!
Godnatt:)



bilder från början av sommaren, fina nökkvi♥

Kommentarer
Postat av: mammsen

Finaste Nökkvi <3

2011-08-22 @ 22:56:45
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0