HEMMA IGEN

Hej allihopa!
Nu är vi hemma från frankrikeresan, de har varit hur kul som helst :D
Jag for ut med sessan nästan direkt när jag kom hem och hon va tjock och pigg, haha.
Hon va jättejobbig i början och ville inte alls lyssna på mig men sen släppte det lite grann.
Jag red till ridbanan och red runt lite där, gjorde lite halter, halvhalter, volter och så.
Jag tror jag ska rida ut imorgon och kanske ha med Kári som handhäst, om inte så tar jag honom efter.
På Torsdag blir det iallafall ridbanan.
Nu ska jag se nån film tror jag, och sen sova, är jättetrött!
Godnatt♥
HAHAHHAHA HENNY NÄR HON HOPPADE SESSAN, kommentera om ni vill att jag ska lägga upp bilderna från det!
Kommentarer
Postat av: julia

HHAHAHAHHAHA ALLTSÅ BILDEN

2011-08-17 @ 09:56:16
URL: http://juliasdressyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaw vad gulligt men rolig bild :P

2011-08-17 @ 18:47:40
URL: http://thehoppdressyr.bloggplatsen.se
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHAH SÖTHENNY

lägg ut mer:D

2011-08-18 @ 13:46:18
Postat av: Anonym

Haha!!

Lägg ut mer!!

P.s

Ni har en supper fin blogg!<3

2011-08-20 @ 13:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0