Hoppning på ridbanan

Hej där!
Idag var det bestämt att Charlotte och hennes fina häst Baltazar skulle komma till mig.
Igår sa hon att hon skulle komma ungefär 11-12 så jag blev lite förvånad när mamma kom och väckte mig 10 och sa att Charlotte hade ringt och sagt att hon var påväg!
Jag skyndade mig iallafall upp och tog på mig kläder och åt och allt som man gör på morgonen.
Sen gick jag ut till stallet och pratade lite med Charlotte, hon följde mig ner till min sommarhage och hämtade älsklingsPrinsessa.
Vi gick upp till stallet och gjorde i ordning hästarna,
sen red vi till ridbanan och Matilda(våran fotograf idag;)) cyklade.
Väl där så ställde vi upp lite hinder.
Det gick lite sådär för mig och Sessan idag, hon gillar inte riktigt att hoppa på ridbanan, hon blir mycket osäkrare än i skogen och hon vägrade några gånger på ett lite högre hinder, men när vi väl hade kommit över det en gång var det inga problem!:)
Hon är världens finaste ♥
Man får ju faktiskt tänka på att Baltazar är en storhäst, Sessan är faktiskt bara en islandshäst:]
När vi hade hoppat klart red vi hemåt, sen tog vi en skogsstig istället för storvägen, där jag brukar hoppa i vanliga fall och då hoppade vi också ett hinder, det kanske var 70cm.
haha, jag tog av sadeln lite då och då, för det känns bättre utan.
haha när hon vägra..

men sen hoppade hon!♥
jag älskar dig!
haha söt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0