jag ska leka ridlärare!


bild på Nökkvi vinter 2009/2010 när vi var ute på en barbackatur i snön!

Blev ingen ridning idag, pojkarna fick ta en vilodag och så blir det nog en liten sväng ut i skogen imorgon istället:).
Nökkvi och Baltazar är så mysiga. I en av hagarna på gården så står mina uteboxar, så när jag ska ta in hästarna i sina boxar på kvällen och dom står i den hagen så behöver jag bara ropa på dom, öppna boxdörrarna och så går dom in i sin box. sötnosarna!
Är helt slut på alla sätt och vis, behöver sova och så måste jag bli av med min sjukt irriterande förkylning och hosta.

Har bara en sak till att berätta! Min lillasysters kompis mamma har undrat ifall jag kan komma ut till häljegård (någon som vet vad det är kanske?:d) och hålla typ en "ridlektion" för två små tjejer där. Det står två shettisar där som dom kan rida så nu är det bestämt! Nästa måndag klockan 18.00 så ska jag leka ridlärare:)

godnatt allihop,
och glöm inte att kommentera våra inlägg för annars tappar vi blogglusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0