långtur med sessan

Sessan idag♥
Sessan har vilat i 2 dagar nu, det var tänkt att hon bara skulle vila en dag men eftersom det var så dåligt väder igår så sket jag i ridningen.
Red henne iallafall idag, det blev en ganska lång tur upp på berget.
Hon skötte sig superbra min fina lilla prinsessa!
Gjorde lite skänkelvikningar över vägen och tränade galoppfattningar.
Vi hoppade också skogsbanan några gånger, sista gången hoppade jag av och höjde ett av hindrena så det blev kanske.. 65? Och hon hoppade verkligen jättefint!
Hon blev väldigt svettig efter ridturen så jag svampade av henne lite.
Det var allt för mig, kanske slänger upp ett inlägg senare ikväll, vi får se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0