lite bilder bara

gick ut en sväng när solen var framme och knäppte lite kort, var väl inte sådär jättenoga med att ta fina bilder idag men det kan vara kul att se på bilder ändå!
jag har så fina pållar:d
har nattat dom nu, mockade och sopade, mamma hjälpte till med mat och vatten, och så fick balte ha sitt nya fleecetäcke bara för att!
bilderna kommer här!
och så vill jag bara säga tack för alla kommentarer, blir jätteglad:d



snyggingarna stod och väntade på mat!

baltazar<3

puss på balte!

nökkvi<3


baltazar fick just precis ett litet nyp av nökkvi som står bakom, därför ser han lite cp ut..

hej älgen!


det var det,
nu ska jag lägga mig och SOVAAA
godnatt mina vänner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0