nya ridskor + ridning med Jardo

hej! nu kommer ännu ett inlägg,
idag köpte jag nya ridskor på granngården btw,
men det inlägget ska handla om är dagens ridning!
For ut och red med min granne Linnea som är lite yngre än mig, hon fick en egen häst igår så jag och nökkvi följde med dom ut barbacka en sväng.
Nökkvi var helt obrydd om Jardo (som hennes häst heter).
Han är russ/arab född 1996.  Vi red iallafall upp till gammdegersjö
där jag och nökkvi badade lite och sen red vi hem. det var mysigt!
nu har jag packat inför frankrike resan som närmar sig,
och imorgon klockan 7 så far jag och träffar på Baltazar igen och vem vet.. kanske jag tar med mig min nya häst hem imorgon!

baltazar (inte min bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0