ridbanan med sessan



Prinsessa♥




Red henne till ridbanan idag och red där i kanske 30-40 min.
Först hoppade jag några hinder som stog kvar efter min och Charlottes hoppning förra veckan, sen byggde jag upp travbommar.
Det gick lite sådär eftersom jag inte riktigt visste vilket avstånd jag skulle ha.
Hon skötte sig iallafall väldigt bra idag.
Imorgon ska vi rida ut, hade tänkt att få med mig någon på Kári eller så tar jag honom som handhäst.
Igår eller iförrgår eller när det nu var så beställde jag en ny kameraladdare eftersom min gamla var trasig, och den kom idag, så imorgon ska jag nog fota hästarna i hagen, då kommer det bilder!:)
Det var allt antar jag.. Bloggar imorgon!




Kommentarer
Postat av: monica

Vilken tur du har som har en ridbana så nära och förresten jAG kan komma o rida Kári ;)

2011-08-25 @ 23:13:21
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0