uteritt

solen lyser och vädret har blivit mycket bättre sen imorse,
det var perfekt ridväder!
jag red baltazar och mamma red nökkvi. Vi tog en väg som vi kallar li-vägen och det är en jättefin ridväg!

jag höll på lite med baltazar och vi testade lite smått som skänkelvikning och så, fast jag kan ju inte tycka att det blev så lyckat.. Baltazar och jag ska förresten åka på våran första dressyrträning den 6 september och rida för Elisabeth Andersson, hon verkar vara jättebra så det blir spännande!
Galoppen har av någon anledning inte funkat bra ute på raksträckor i skogen men idag gick det mycket bättre!
Jag hade ett lugnt tempo i traven innan, satt djupt ner i sadeln och var nogrann med galoppfattningen och då funkade det ganska bra ändå. På volt går han mycket finare i galoppen men det är väl en träningssak för både mig och honom!:)
Är iallafall nöjd med pållen idag, han skötte sig bra.
Har inget mer att säga för stunden, hadetbra!

snygga häst
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0