amanda~dumma mig..

Skulle egentligen vakna 8 idag och mata hästarna, men vilken tid tror ni jag vaknade? Inte 8 iallafall... Snarare 12.
Hade ställt ett alarm på 8, men såklart så funkade det inte, så pappa kom in i mitt rum vid 12 och väckte mig.
Stackars pållar....:(
Men de fick iallafall frukost vid 12, sen vid 3 for jag och Prinsessa ut på en ridtur,
Och idag gick det hur bra som helst :') Finaste pållisen!!:)
Hon var mycket lugnare än igår, och hon var superfin.
Så det var min dag. Och sen vill jag bara tacka för statistiken och kommentarerna, ni är bäst♥♥




gammal bild.



Kommentarer
Postat av: mamma monkan

Hmmm, duktiga TRÖTTA hästägare ;)

2011-12-28 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0