amanda~hej

Dålig uppdatering sista tiden här, jag vet.
Men det har ju varit julafton, och då ville jag inte sitta vid datorn hela tiden!
Men aja.
Fick iallafall jättefina julklappar, kommer nog ett inlägg om det sen någon gång:D
Idag har jag ridit, det gick sådär..haha
Överpigg häst, som vanligt;)
Och hon var jättehård i munnen och stretade bara emot,inte kul!
Nu på kvällen var vi iallafall ute och mockade och nu står alla fyra hästar inne. Det ska ju bli storm inatt så vi tänkte att det var lika bra att ta in dem med tanke på att det har fallit lite träd i hagen förut och det kan ju hända igen!
rörigt inlägg, men hoppas ni förstår! nu ska jag sova, fixar bildinlägg och så imorgon,puss på er<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0