amanda~prinskorven

Heeeeeeeeej!
Shit vad tiden går snabbt..:O Klockan är redan halv 9!
Kan bero på att jag vaknade vid 2 men ändå.
Idag har jag iallafall hunnit rida prinskorven aka Prinsessa:)
Det gick väl ganska bra, det var jättehalkigt och hon fick styltor några gånger men annars så:)
Hon var jättefiiiin,superhästen.
Dock väldigt väldigt pigg men ja, det är ju ingenting konstigt! Hon är ju sån;)
Hon kan också ha fått en liten energikick av snön som kom igår/idag, haha.
Tänkte rida Karamellen aka Kári också, men det blev inte så eftersom det var så halkigt och han är oskodd.
Imorgon hade jag tänkt att fota, det blir så tråkigt när jag bara lägger upp samma tråkiga bilder hela tiden, så det blir nog bra:)
Nu ska jag sluta skriva och göra någonting vettigt istället,puss på er fina läsare!
gullepluttis karamellen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0