charlotte~4 månaders jubileum!

Gått fyra underbara månader med Baltazar nu!
Tiden går faktiskt fort när man har roligt och allt har gått bättre än vad jag nånsin trodde. 
Älskar honom så mycket och jag hoppas vi kommer ha roligt i flera år till!
(han firade våran dag med att bita sönder täcket nökkvi hade på sig idag.. tack för det balte..)
lite bilder på oss under dom här 4 månaderna!
får räcka!
har nattat mina grabbar nu och imorgon blir det att rida ut med arvid,
han ska rida för första gången typ, så det blir roligt!
Kanske att amanda eventuellt kommer hit med sessan och följer med ut men vi ser hur det blir:)
med det här inlägget säger jag godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0