charlotte~framsteg!

känns faktiskt riktigt härligt att snön kommit!
När jag skulle ut och rida idag så pratade jag med Arvid i telefon, det var trevligt.
Såklart lyckades jag tappa och förstöra pälsglansen jag fick av amanda igår, fast alltså ingenting rann ut men jag förstörde själva flaskan så jag fick hälla över det i en tom flugspray och det som inte rymdes i en saftflaska.
Bäst jag märker dom med "pälsglans" så att det inte blir något missförstånd..
Red som jag sa förut barbacka, och det gick sååå bra.
Först var han lite seg men kvicknade till eftersom och jag fick till några helsnygga travsträckor och galoppen blir ju bara bättre och bättre för varje ridtur tror jag! Underbart att känna framsteg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0