charlotte~hästskötare;)


Vaknade klockan kvart i 8 av mobilen som ringde, madde var påväg och jag hade försovit mig..
upp och spring, på med kläder, hämta kameran, mata hästar och sen så for jag med henne till hissjö där hon bor.
Vi gjorde iordning my fair och lastade och sedan styrde vi mot vindelns ridklubb!

när vi kom dit så fick farran stå kvar i transporten och vi gick in i ridhuset, madde gick banan och sen när det var dags så lastade jag ut henne och madde sadlade och så.
Hon tävlade två klasser, 40-50 och 70 cm.

Första klassen så vann dom och fick en gulblå rosett!
Andra klassen så kom dom på andra plats och fick en blå rosett!
 Grattis till dom:D

Vi for sen hem till Madde, laddade över filmer och bilder till hennes dator,
lastade ut Myfair och sen följde jag med henne förbi umåker till pegasus innan hon skjutsade hem mig.
Hästdag kan jag lova!
Ska nog ut på Baltazar sen om jag har ork,:)


Några bilder kommer i ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0