charlotte~julklappar:D

Min jul har varit jättemysig!
Fick mycket fint och hade trevligt med min fina släkt. 
Tänkte visa lite snabbtagna bilder på lite julklappar jag fick:D
En järngrunka som jag faktiskt blev riktigt glad över!
Ni kanske vet vad den används till? Det visste då inte jag förrän i somras då vi byggde hage hos grannarna och fick låna deras. Istället för att banka ner pinnarna med hammare eller nåt så använder man den där, vilket är väldigt mycket lättare!
Blåa fleece lindor som säkert blir jättebra eftersom jag har mycket blått och båda mina hästar passar i det:D
Vitt hoppschabrak som mamma beställt från Hööks,
men det bästa var ju att mitt namn var inbroderat på ena sidan och Baltazars på andra!
Kan vara lite svårt att se men det står C.Nordh och Baltazár iallafall, tycker det var riktigt läckert:D
Chaps
Finns inte så mycket att säga om dom, svarta och satt bara fint! Kanske för att jag var med och provade ut dom (hehe) och det var verkligen nödvändigt så det var ju perfa!
Fick också lite annat som inte hade med hästar att göra,
bland annat högtalare till datorn, parfym (tack signe!) örngott (tack arvid!) datorväska, smyckeshållare, världens mysigaste filt, spegel, en klocka, ljus, presentkort osv.
Tack mamma, pappa, syskon, resten av släkten och sen tomten såklart för dom fina grejorna!
Nu ska jag få mig lite sömn och så hörs vi imorgon, hoppas alla haft en bra jul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0