charlotte~lilla älskling

Måste bara skriva av mig lite.

Jag har under dom här månaderna ridit Baltazar mycket och jag känner att Nökkvi inte har fått den tid han behöver. Såklart får han lika mycket mat, och lika fint i boxen och sånt men jag går oftast till Balte först i hagen, lär honom trick och rider honom nästan dubbelt så mycket som jag rider Nökkvi..
Den lilla islandshästen har varit min i snart 4 år nu, och när han kom hade han knappt någon personlighet.
Under dom här åren har den mysigaste lilla hästen vuxit fram och jag älskar honom så mycket så att det gör ont, han är ju min lilla bebis och kommer alltid att vara än fast han är mycket äldre än mig..
Jag antar att jag bara ville säga att än fast jag rider Baltazar oftare tillexempel, så betyder det absolut inte att Nökkvi betyder mindre för mig!
Nökkvi är min lilla älskling, ingen kan ta hans plats♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0