charlotte~madde och my

tre bilder från i somras då jag följde med dom till hippo!

Klockan är kvart i 2 på natten och med tanke på att jag ska upp 20 i 7 imorgon så ska jag försöka komma mig i säng. Har varit med några vänner vid namn markus, oliver,tova, pb och min storasyster ikväll och därför mockade jag inte utan lät hästarna stå ute. vädret var skönt, ingen blåst och båda har täcken så det känns lugnt.
Rubriken! Jo, jag ska nämligen följa med som fotograf/filmare och sällskap imorgon när Madde ska fara och hopptävla med My Fair i Vindeln, ni vet tävlingen jag skrev om:)
Någon annan som ska dit?
Kanske nästa gång att Balte följer med men han gör inte det imorgon.
Skriver när jagkommer hem därifrån imorgon på dagen typ,hejdå och godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0