charlotte~malin och puro

Typ kvart i sju så gick jag ut och mockade + fodrade.
Fick lite bråttom sen för jag skulle vara hos Malin halv 8 och såklart lyckades jag tippa omkull skottkärran påväg ut ut hagen.. inte roligt.
Men, kom mig iallafall dit och hjälpte dom i stallet, men då krånglade ju deras transport så vi kom inte iväg förrän 20 över 8 ändå.
Malin tog med Puro idag och det gick nog bara bra för dom idag, såg fint ut:D
Jag hjälpte till att plocka undan hinderna och gick runt lite med Puro så att han skulle få skritta av sig ordentligt innan vi for tillbaka hem.
Tog in och nattade mina hästar, bytte till ett torrt varmare täcke på Baltazar och gav dom lite godis!
Imorgon blir det att rida ut på Balte med Malin och Puro vid 12:D
Vi hörs då!
(vars är du amanda?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0