charlotte~nöjd tjej!


Nu kommenterar ni rätt bra, keep up the good work people!!:D

Just inkommen från en mysig ridtur på Baltazar och en prommis med Nökkvi.
Baltazar och jag red först lite dressyr i en av hagarna, sedan red jag fram och tillbaka på nolotvägen där jag tog några galoppfattningar och skänkelvikningar,
sedan lät jag honom ta en busgalopp upp för en åker som lutar uppåt så att han fick stäcka på stegen lite,
och tillsist skrittade jag ner till sjövägen och upp, sen en bit på nolot och hem.
Nökkvi och jag gick bara en liten sväng och körde lite NH,
och sen mockade jag och nu sitter jag här och ska äta!
Amanda pratade med mig ganska länge för hon red också, men hennes mobil dog.. ajajaj!
Mina hästar är bäst!
OCH VILL NI VETA EN UNDERBAR SAK?
pappa har köpt en ny bil som kan dra transporten så nu kommer jag förmodligen fara på mer träningar och när det blir 2012 så kommer jag köpa anläggningskort på surf så att jag kan fara dit när jag vill!
gryyymt!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad bra!:D

2011-12-06 @ 23:19:20
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0