charlotte~saknar dig.

hittade några bilder på mig och garpur som jag inte sett förut,
ibland så kommer jag på hur jävla mycket jag saknar honom och då kommer tårarna bara okontrollerbart.
älskar dig garpur!'







sista bilden är tagen på vetrinärstationen när vi röntgade hans hovar.
jag stod hos honom hela tiden och han la huvudet i mina armar när han fick en lugnande spruta.

Det gör ont att förlora sin bästavän, men han har inte ont längre!
Älskar ju Nökkvi och Baltazar så himla mycket men det betyder inte att jag älskar Garpur mindre för det.

Blev ett tråkigt inlägg, men så kan det vara ibland.
Kommentarer
Postat av: mammsen

Bilden är suddig för jag var så skakig... älskade häst <3

2011-12-05 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0