charlotte~tack alla!

kommentarer

icon

amanda~julklappar

4 nya kommentarer

icon

charlotte~2011

2 nya kommentarer

icon

amanda~crazy horse

6 nya kommentarer

icon

charlotte~stan

1 ny kommentar


Ni är ju underbara! Vad roligt att logga in på bloggen och se det här! Tack:D

Vilken knasig dag det har varit för mig idag, jag somnade inte särskilt sent igår och 7 gick jag upp och släppte ut mina hästar. Jag gick som vanligt och la mig efteråt och sov jättegott tills mamma kom upp och väckte mig och jag ser att klockan är 20 över 3.. ojoj!
Nu ska jag spela lite wii med min lillebror och sen ska jag prova rida Balte, hans sår ser såå mycket bättre ut nu:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0