charlotte~tre hästar



Mina fina killar + mamma idag efter ridturen!

Hann bara upp ur sängen då Linnea på andra sidan byn ringde och ville ut och min mamma hängde också med så jag red Baltazar, mamma red Nökkvi och Linnea red sin ponny Jago.
For bort mot Bjännsjö och Balte va på ett bra humör, pigg och glad!
For till stan och har flängt runt med mamma idag, kom precis hem och nu väntar en gomidda!

Nyårsafton imorgon, himla mysigt! Kommer vara i Röbäck och därför måste jag se till att hästarna klarar sig bra hemma.. dom uppskattar inte fyrverkerierna och smällarna! Men vad kan man göra?
Kommer nog linda benen på Balte så att han inte river upp benen med broddarna, fylla spån, mycket mat och så.
Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0