charlotte~underbart

Idag har vädret varit fenomenalt, haha!
Jag och Amanda klev upp 20 över 9,åt frukost och gick ut till hennes hästar. Hämtade, gjorde i ordning Prinsessa och sen fotade jag Amanda när hon red. (hon får berätta mer om det själv sen!)
Sen for vi hem till mig där jag red Baltazar och hon fotade. 
Han var så oerhört taggad och jag red i djupsnö men nej, det var inte ens jobbigt haha tokhästen min!
Det är så lätt när han blir taggad att han slänger upp huvudet och gapar, det händer inte när han är lugn men ja, idag var han ju mest galen! Det är ganska kul ändå, men jobbigt när man vill ha fina bilder!;)
Efter det for vi på hippo och såg julshowen, vad duktiga alla var!!
Måste säga att ponnytravarna från stall 10b umåker var nog bäst, ponnysarna skötte sig ju jättebra och dom verkade verkligen ha roligt! 

Bildinlägg kommer strax:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0