charlotte~vad säger ni?

December  2011
Augusti 2011

Han har förändrats en hel del i kroppen tycker jag, kanske lagt på sig mer om magen vilket inte behövs, han är fin i hullet nu. Men jag tror faktiskt att ryggmusklerna har byggts upp lite under dom här månaderna vilket jag vill! Det är viktigt att Baltazar får variation i ridningen om jag vill att han ska hålla länge utan att få  skador, särskilt om jag ska börja hoppa regelbundet på surf mot våren!
Vad tycker ni? Ser ni någon skillnad, dåligt/bra?:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Charlie är en korsning men har irish cob i sig och hoppning är det bästa och roligaste som finns enligt honom haha^^ Jag bor i Skellefteå:)

2011-12-14 @ 21:11:25
URL: http://champagnecharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0