Baltazar

Godmorgon, klockan är 11.11 och pappa kom precis upp och väckte mig.
solen lyser men jag satte mig direkt vid datorn, haha nörd!

jag ville bara berätta en väldigt rolig grej!
ni som läser våran blogg läste förmodligen inlägget där jag berättade att jag provridit lite olika hästar.
bland annat baltazar. Han är ett ungerskt halvblod född 03, som jag fastnade för och nu om 5 dagar så tar vi en resa till upp till stensele där han bor så att jag ska kunna rida ut på honom och känna på honom lite igen,
sen direkt därifrån så far vi alla till Lycksele där han ska besiktas och ifall han går igenom besiktningen bra så tar vi hem honom till Innersjö samma dag!


så jag är supertaggad! Nu ska jag ta mig ut och cykla till min lilla häst Nökkvi,
funderar på att prova skritta honom idag, han såg inte halt ut igår så vi ser väl hur det ser ut idag.
Ha en bra dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0