Grebban

Hej!
Lyckades övertala pappa att få låna hans dator en snabbis, men det kostar jättemycket att va inne på internet så det blir bara ett snabbt inlägg.
Jag är ju i Grebbestad, i min stuga, så det är därför det inte blir någon uppdatering från min sida.
Jag har det iallafall jättebra och det är fint och soligt här.
Vi har varit ute med båten alla dagar hittills och badat och solat.
Jag var ju på hööks innan vi for hit, i Stockholm så jag hade tänkt att slänga upp ett inlägg med bilder på sakerna jag har köpt alldeles snart!:)




Kommentarer
Postat av: camilla egervall

Vilken fantastisk blogg ni har! Roligt m alla fina bilder och man blir glad av att läsa det ni skriver. kram mamma

2011-08-20 @ 20:59:25
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0