jag älskar att släppa mina hästar på sommarbete!





Det är nog det allra bästa som finns.. Hästarna blir verkligen jättelyckliga och då blir man ju lycklig själv!
Det är så tråkigt att Garpur har fång, nu måste dom gå i en liten hage på gården istället..
Nökkvi visar lite hälta, och både jag, min mamma och hovslagaren tror att det är av överanstränging så vi hoppas att han blir bättre om han får vila!

Eftersom jag inte kan rida någon av mina hästar för tillfället så får jag helt enkelt skriva om annat!

Kommentarer
Postat av: maria

söta! :**

2011-07-22 @ 13:25:02
URL: http://www.lillmariaa.blogspot.com
Postat av: F e l i c i a

Härliga bilder!

Vi har fem islandshästar på gården (alla är våra) och det är bara tre som brukar gå på bete, för Prinsessa Frá Krossi får inte äta gröntgräs för då blir hon sjuk:( Så hon brukar på i en grushage med en annan isis som ibland käkar.

Kramar!

2011-10-16 @ 08:40:38
URL: http://fellisyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0