rubrik



Igår fixade jag in en tillfällig väldigt simpel headerbild eftersom jag tyckte det ser lite roligare ut för stunden iallafall:)

Halv 9 imorse for jag till stallet med packmoppen och på flaket hade jag två hösäckar så att jag har lite hö därborta. Sen har han fått klara sig tills klockan 18 för då kom jag hem, har varit på fotboll och begravning och hela köret idag så jag känner mig lite slutkörd. Var där för ett tag sen och gav honom lite godis och mat, men ska dit senare ikväll och tar nog en prommis med Nökkvi.
Han ser inte alls halt ut längre och knappt nå stel heller så snart blir det nog att börja skritta igång honom och så igen:)
mycket text om ingenting men det skadar väl ingen hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0