saturday

p.s amanda är i grebban så hon kanske inte skriver något under tiden hon är där d.s

Min dag började med att kliva upp halv 9, gå ut med hundarna på promenad och sen så cyklade jag till stallet där Nökkvi står. Han fick hö, jag satte på honom sin flughuva och så flätade jag honom lite i manen och gjorde ett försök på svansen men det blev inte bra.. Han fick sin första dos av medicin idag, 1,5 påse med finadyne och det ska han ta i 5 dagar till! Han såg mycket bättre ut idag när jag ledde omkring honom, mindre stel och ingen hälta! så han ska få vila nu och äta medicin sen kan jag nog börja skritta och så igen:)
Imorgon ska jag på en roadtrip till Stensele, det var väl 2-3 timmar dit upp
men jag uppdaterar väl på bloggen när jag kommer hem eller så:)
Ny header kommer nog snart! Hej så länge:)




Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Åh vad mysiga bilder:)!

2011-07-29 @ 18:12:11
URL: http://kdrfryttarna.blogg.se/
Postat av: Emme ^.^

Fina bilder! :)

2011-07-29 @ 19:03:16
URL: http://allroundsadelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0