amanda~ VINTERSKODD!

Hej alla grymma bloggläsare! Kul att gå in här och se så mycket kommentarer, fortsätt så!:D

Idag har Prinsessa blivit vinterskodd och Kári verkad.
Hade ingen aning om att de skulle skos idag så blev jag blev jätteglad då jag såg räkningen hänga i stallet.
Så nu kan jag äntligen börja rida normalt igen, måste bara komma lite snö så det inte är så hårt överallt!
Jag och Jennie red iallafall idag, hon på gammgubben Kári och jag på min galna lilla häst..
Haha när vi var i stallet och gjorde iordning var Sessan jättelugn och jag tänkte att hon typ skulle va jätteseg idag men ICKET.
Hon var verkligen superpigg! Men det gillas.
Vi red barbacka och hade bara tänkt skritta pågrund av den hårda marken, men det blev lite galopper på några åkrar.
Båda hästarna skötte sig superbra, Kári var till och med lite pigg!
När vi kom tillbaka så städade vi stallet och mockade.
Nu ska jag duscha och sen kanske ta tag i lite plugg... får se hur det blir med det.

bästaste häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0