amanda~baltazár

Har ridit baltazár idag,
Har ridit honom 2(?) gånger förut, men det har aldrig känts så bra som idag!
Han var riktigt fin:)
Han busade lite med mig och bockade, men det var bara kul, haha.
Tänkte ladda upp lite bilder av dom som Charlotte inte laddade upp:)
Ni får tänka på att jag inte rider "vanlig" häst så ofta och red i snyggaste outfiten också;)



















Haha egentligen vet jag inte riktigt vilka bilder challe laddade upp men ja, de här är iallafall dom flesta!:)

Efter ridningen på Balte for jag hem och hjälpte till med veden.
Sen red jag Prinsessa, men det hade jag tänkt skriva ett enskilt inlägg om.
Så det kommer snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0