amanda~bästhäst

Hej!

Nu har vi en ny design, Charlotte som gjorde den.
Jag tyckte den blev assnygg! :D
Vad tycker ni?

Idag när jag kom hem från skolan gick jag direkt ner till hästarna som är liksom på vägen från busshållsplatsen och upp till huset, eftersom vi inte har tagit hem dom till vinterhagen hos oss än.
Så jag tog upp sessan i farten och ställde henne i stallet medans jag åt middag.
Efter middagen gick jag ut i stallet och gjorde i ordning henne.
Mamma och pappa följde med ut på ridturen och promenerade.
Det blev en tur mot tjommen, och Prinsessa skötte sig superbra!
Hon är bäst:D
Har typ inget mer att skriva så slutar här, ha en bra kväll.

för någon dag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0