amanda~elevens val



jennur och káriur förra veckan.


Idag har jag och Jennie ridit.
Som ni kanske vet så har ju vi elevens val på torsdagar och då har vi specialidrott - ridning.
Så hon kommer till mig varje torsdag och rider!
Hon red Kári och jag red Prinsessa idag.
Ridturen gick väl bra, förutom att Kári var seeeeeg.
Sessan skötte sig lika bra som dom senaste dagarna, hon är så fin nu!
Jag travade fram och tillbaka flera vändor, gjorde halvhalter, helhalter, volter, skänkelvikningar, böjde henne osv!
Efter ridturen och efter middagen så skjutsade jag Jennie till bussen och så åkte hon hem.
Nu ska jag kolla bloglovin, har inte varit inne på några dagar så det lär ju va en del..
Sen blir det att duscha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0