amanda~galen hest


prinsessa idag, sötnosen
ni ser ju lite av täcket också:)



red ut en sväng med prinsessa idag och det gick inte alls bra
på bortvägen växlade hon mellan att vara rääserponny och inte alls vilja gå framåt,haha
och sen när vi vände hemåt gick hon knappt att hålla
i en backe vi brukar galoppera i så skenade hon, och jag som tänkte skritta, haha
men om man tänker bort allt bus så var hon faktiskt ganska fin
jaja, hon har ju stått en vecka så jag får väl förstå att hon har lite spring i benen:)
nu ska jag fortsätta fixa lite på mitt rum!


Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Sv; Tack så mycket! :)



Är det reflextäcket från hööks?

och isånnafall vad tyckte du om det?

Funderar nämligen på att köpa ett :)

2011-11-01 @ 23:21:15
URL: http://weliveourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0