amanda~duttiii påniii

Hejsan allihopa!
Dagen har varit jätteskön, fick sluta nån gång vid 11 eftersom vi hade ref idag,
och då for jag hem och red:)
Härligt att rida i ljus för en gångs skull!
Vi red iallafall till ridbanan och det var ganska hårt där men det gick bra att rida ändå.
På vägen dit så tränade jag halter och skänkelvikningar, Halterna gick hur bra som helst,
hon gjorde halt så fort jag lutade mig bak litegrann  eller prooade, (HAHA)
Red runt lite på ridbanan, och växlade mellan gångarterna, hon hade superfin tölt idag, härligt!
Traven däremot var typ omöjlig att få in i dag, men så kan det vara vissa dagar!
Det är dessutom typ storm ute:O Så det kan va därför hon var lite okoncentrerad:)
Hon verkar verkligen gilla att jobba på banan, så fort hon märker att vi ska dit blir hon sjukt taggad och är ALDRIG seg eller något sånt på banan, Så det är roligt!
Men nu ska jag fortsätta med plugget, vi hörs senare!



bebis:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0