amanda~ingen ridning idag

Heeeeej!
Mina pållar får också vila idag, precis som Charlottes.
Orkar inte rida idag, är jättetrött och satsar på att lägga mig 9 idag..haha.
Men hade tänkt att skriva ett eller två inlägg innan dess.
Vaknade i tid imorse och hann både äta frulle och borsta tänderna!! REKORD.
Haha nej men, jag är verkligen helt världelös på att komma upp på morgonen, försover mig varje morgon,
riktigt jobbigt faktiskt,
och nu när det är så mörkt ute så går det verkligen inte.
Men nog pratat om det!
Ska nog alldeles strax brumma iväg med packmoppen till hästisarna och kvällsmata;)
Men vi höreessss. Förlåt för tråkigt inlägg..


Fidla, Funi och Kári♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0