amanda~nöjd tjej

Hej

Har egentligen inte tid alls till att skriva nu men kände att jag var tvungen!
Red Sessan idag och hon skötte sig superbra, näst intill lika bra som igår! Så jag är jättenöjd!
Måste också bara påpeka hur mycket jag har utvecklats på nåt år.. Den här tiden förrförra året så såg varje ridtur ut ungefär såhär: Skritt. Trav. Skritt. Trav. Galopp. Skritt OSV.
Jag brydde mig ingenting om hur jag satt, hur jag gav henne hjälperna, och så vidare
Det var väl någon gång per ridtur jag gjorde nåt speciellt som skänkelvikning eller så,
Men nu kräver jag sååå mycket mer, det är inte bara att "åka" längre, nu RIDER jag.
Hittar på nya saker hela tiden på ryggen så hon inte ska tröttna, tänker hela tiden på hur jag sitter och hur jag ska göra för att rida som bäst.
Innan varje ridtur har jag mål,
Det är inte så att jag skriver ner på papper ba; idag ska vi klara det här och det här,
Utan det är liksom osynliga mål, jag har saker som jag vill klara tilsammans med min häst.
Och nu känns det verkligen som allt börjar släppa! Åtminstonde ibland, och det är så himla roligt.
Det var typ det jag ville säga.. Inlägget skenade iväg och blev mycket längre än vad jag hade tänkt, men så kan det bli ibland! Nu ska jag fortsätta plugga så får vi höras senare.




Kommentarer
Postat av: emma

bra ambo! vd du är duktig:D

2011-11-15 @ 22:48:48
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0