amanda~packmoppe

Tjenare folket.

Sov hos Alina inatt, och vaknade typ 12.
Jag gick hem typ direkt och lite senare gick jag till hästarna med kameran,
det vart inte alls bra bilder, ljuset sög.
Men det kommer nog ett bildinlägg senare ändå.
Har inte ridit idag, hann inte med det och orkar inte göra det heller nu.
Men det gör ingenting, Prinsessa har ändå gått alla dagar utom fredag då vi promenerade, och Kári mår nog bara bra av lite vila, han har ju ridits hårdare än vanligt senaste dagarna.
Men jag har däremot lärt mig köra våran packmoppe idag! Det var skitkul!
Nu måste jag dra,vi höres!:)


GAMMAL BILD, love you


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: den var jäävligt äcklig:(<3

2011-11-13 @ 18:59:02
URL: http://jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0