amanda~prinsessa idag



Henny och Prinsessa för ganska länge sen.



Som jag sa i förra inlägget så red jag ju även Prinsessa idag.
Hon gick väl sådär idag,
Red barbacka och med ett träns som hon inte brukar gå så bra på.
Tjurade ganska mycket i början och ville inte alls lyssna, men det löste sig efter ett tag.
Det blev mestadels tölt idag, och den var skitfin!
Synd att man inte hade nån fotograf...
Sen när vi var påväg hem så är det en brant backe där, också kom det en bil bakom henne och så hade den något konstigt släp som lät jättemycket och Sessan fick typ panik och skenade ner för backen.
Det var jätteläskigt och jag for nästan av!
Hade fortfarande inte fått stopp på henne när vi kom till gräset och hon halkade flera gånger,
Det hade kunnat gå riktigt illa om hon gick omkull:(
Men det slutade iallafall bra och jag fick stopp på henne när vi kom till hagen..

Sen när jag skulle köra moppen hem ville den inte starta så jag fick släpa den hela vägen hem, inte värt.

såååå, det var min dag.
Hur har ni haft de?









Kommentarer
Postat av: elsa

sV: varsegod:D vilen dag är de du tränar?:)

2011-11-19 @ 18:22:55
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0