amanda~red ut i mörkret


såhär snygga var vi när vi red ut i kvällsmörkret!


Det blev mörkt mycket tidigare än jag trodde så fick rida i mörker idag.
Prinsessa skötte sig väl bra antar jag, hon blev lite fjantig men det blir hon alltid när hon har vilat några dagar.
Det var iallafall kul att sitta på hästryggen efter flera dagars sängliggande.
Jag försökte hålla henne aktiv hela ridturen så när vi inte travade eller galopperade så gjorde vi andra saker så som skänkelvikningar och halv och hel halter.
Nu får vi hoppas på bra väder snart så jag kan ta lite nya bilder till bloggen! Det är riktigt tråkigt att bara lägga in gamla bilder, fick ut mamma en sväng idag med kameran men eftersom det var så mörkt blev ju bilderna inte alls nå bra.
Nu ska jag göra lite nytta! Vi hörs imorgon.




Kommentarer
Postat av: emma

varning för snyggt ekipage

2011-11-06 @ 23:39:28
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0