amanda~ridit båda pållarna

Hejhej!

Det blev så att jag red Kári först och sen Prinsessa.
Båda hästarna skötte sig fint idag, Prinsessa tjurade lite, men vad ska man förvänta sig av ett sto?;)
Med Kári så blev det en ganska lugn tur, men ändå nån galopp:) Han var jätteduktig, Lillbusen:*
Prinsessa
fick göra lite olika saker, först värmde jag upp henne riktigt ordentligt i skritt, gjorde lite skänkelvikningar, ställde henne åt olika håll och bakdelsvändningar samt framdelsvändningar.
När hon kändes väl uppvärmd så var jag framme vid en åkerväg, så jag bestämde mig för att göra åtta vändor där, om ni förstår?
Så första vändan var trav, och sen tillbaka i tölt, sen trav/tölt, sen sskritt, sen galopp, sen trav och sen skritt.
Haha nu blev det lite krångligt, men hoppas ni fattar ändå!:)
Och efter det red vi bara på en bit, i olika gångarter.
Charlotte ska ju hit ikväll, och det blir nog så att vi far och är med några kompisar på en lokal här i närheten.
Menmen, nu ska jag inte tråka ut er mer! VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0