amanda~skritt

Vaknade vid 12 idag och då åt jag frukost för att efter det gå ut och hjälpa till med veden.
Efter det for jag och Sessan ut på en skrittur i snön, det var otroligt halkigt så det blev bara en kortis.
Red barbacka också, allt gick bra och gjorde inget speciellt utan bara myste.
Just nu regnar det så snön har försvunnit:( Jag vill ha mycke snö NU.
Är också sugen på att beställa hem nya hästgrejer, men är tyvärr pank..
Men nu ska jag ta ut kladdkakan som är i ugnen! Skriver sen:)




Kommentarer
Postat av: johannaaa

SV; amanduuuus gu va du snackar din fina snyggbert!

de borde vara lag på att alla som heter Amanda Egervall får bjuda lite av sin skönhet till johanna vikström tycker jag!<3

2011-11-21 @ 00:04:10
URL: http://johannavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0