charlotte~baltazar idag!


jag ser ju lite kul ut här, men baltazar var fin!

Min och Baltazars ridtur idag gick jättebra! När jag skulle ta in honom så sprang han omkring som en galenpanna i hagen, men än fast han var oerhört pigg då så blev han lugnare men framåt på ridturen vilket jag tycker är en kanon-kombination!
Vi red Nolot-vägen och tillbaka, travade mycket och tog kanske 4-5 galopper. Han gick i form i alla gångarter idag och jag lät honom inte slarva nåt, vilket ledde till en superbra ridtur! Han var så himla fin!

Träffade Malin och Annica som just kom med sina hästar hem från en ridtur när jag for ut,
det bestämdes att jag följer med dom imorgon till surf och hopptränar med Baltazar:d
kanske ni får film från det då!

Nu ska jag ut med Nökkvi en sväng, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0